sobota, 26 maja 2012

Viva Las Sanok!

Ubiegły weekend spędziłam w magicznym miejscu. Od soboty do poniedziałku byłam w pięknym Sanoku, gdzie brałam udział w panelu pisarek, w ramach II Nocy Kultury Galicyjskiej.
Spotkałam się z moimi koleżankami-pisarkami, co już samo w sobie było czymś wspaniałym. No i ta okolica. Piękne widoki, cudowna wystawa ikon (olbrzymi sentyment mam do tych dzieł, gdyż siostra mojej babci malowała ikony, mamy w rodzinie kilka takich obrazów), nowo otwarte muzeum z całym dorobkiem artystycznym Beksińskiego, śliczny Rynek. No i ludzie. Ci zarządzający miastem ugościli nas tak, że czułyśmy się naprawdę wyjątkowo. A na koniec zostałyśmy obdarowane wspaniałymi upominkami.

Dziękuję serdecznie za zaproszenie:) To wspaniałe, że miałam okazję uczestniczyć w tak magicznym spotkaniu, które odbyło się w równie magicznym miejscu.
Sanoku, na pewno do Ciebie wrócę:)


Od lewej siedzą:

Mariola Zaczyńska
Magdalena Zimniak
Maria Ulatowska
Lucyna Olejniczak
Ja
Manula Kalicka
Joanna Jodełka
Anna Fryczkowska



2 komentarze:

  1. Cieszę się, że się podobała. Rysia również jest pod wrażeniem. A ja puchnę. Wszak to moje rodzinne strony :-)

    OdpowiedzUsuń