piątek, 25 maja 2012

"Coś na progu", czyli COŚ strrrasznego do rozdania, part 5



Dziękuję za wczorajsze zgłoszenia:) Szkoda, że nie mam więcej egzemplarzy do rozdania, bo chętnie nagrodziłabym Was wszystkich. Ale los jaki jest, każdy widzi i tym razem uśmiechnął się do BRYNDZI. (adres proszę wysłać na mojego maila)

Tymczasem zapowiadam ostatnią odsłonę konkursu z pismem "Coś na progu". Aby zdobyć 1 numer tego kryminalnego czasopisma, wraz z zakładką, należy zostawić swój komentarz o treści: Coś na progu-rozdawajka.

I polecam felieton Joanny Kułakowskiej, w którym ukazuje nam świat prozy Howarda Philipa Lovecrafta, zatytułowany "Bluźniercza przestrzeń"

15 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję Pani Agnieszko!
    Adres już wysłałam:)
    Miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś na progu-rozdawajka

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś na progu - rozdawajka

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś na progu - rozdawajka.
    A ja nadrabiam zaległości w Pani książkach. Dzisiaj dotarła do mnie "Zakład o miłość" a poza mną już "Zakręty losu" i "Szósty". Teraz szukam usilnie "W zapomnieniu" :) Pozdrawiam ciepło. Vivi22

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś na progu-rozdawajka. indianahood@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś na progu-rozdawajka

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś na progu-rozdawajka

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń