sobota, 12 maja 2012

Reklamy, spotkania i takie tam... osobiste:)

Zacznę od tego, że już 18 maja na rynku wydawniczym pojawi się moja najnowsza książka, zatytułowana "W zapomnieniu". Te osoby, które mnie znają, wiedzą że jestem bardzo związana z tą opowieścią, była to chyba trzecia książka, którą napisałam, akcja dzieje się w miejscu, w którym spędziłam wczesne dzieciństwo, więcej pisać i mówić nie muszę. Jest mi bliska i tyle. Dlatego niezmiernie cieszę się, że już zaczynają pojawiać się i pierwsze przedpremierowe recenzje i informacje prasowe.

W majowym numerze gazety "Bluszcz" pojawiła się reklama książki, natomiast w czerwcowym numerze ukaże się recenzja (troszkę się jej obawiam, jak zawsze:))
Oto zdjęcie z majowego "Bluszcza":


Tutaj linki do przedpremierowych recenzji, które zawdzięczam i wspaniałym blogerkom, które podjęły się tego zadania i oczywiście Wydawnictwu Novae Res, które dostarczyło książki jeszcze przed oficjalną premierą:)

KLIKNIJ:



A teraz zaproszenie do Sanoka. Tam już wkrótce II Noc Kultury Galicyjskiej. Ze mną i innymi świetnymi polskimi pisarkami możecie spotkać się w niedzielę, 20 maja, o godzinie 18, w Państwowej Szkole Muzycznej.

 „Kobieta fatalna – Kobiety kochają, mordują i jeszcze o tym piszą, czyli mężczyźni fatalni też istnieją.”- spotkanie z autorkami powieści kryminalnych , obyczajowych, komediowych i o miłości.

 1. Magdalena Zimniak
 2. Mariola Zaczyńska
 3. Anna Fryczkowska
 4. Lucyna Olejniczak
 5. Beata Andrzejczuk
 6. Maria Ulatowska
 7. Agnieszka Lingas – Łoniewska
 8. Manula Kalicka

 9. Joanna Jodełka

Szczegóły TUTAJ



4 komentarze:

  1. A ja ciągle nie przeczytałem żadnej twojej powieści. Muszę w końcu coś z tym zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja już niedługo w końcu przeczytam. Mama powiedziała, że wyślę mi prezent od Ciebie na Dzień Dziecka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że mogłam znaleźć się w tej wybranej piątce :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Agnieszko. Pani twórczość poznałam około miesiąca temu przez "Zakręty losu" a zaraz po nich wzięłam do reki "Szóstego". Teraz czekam na "W zapomnieniu" a potem nadrabiam zaległości pozostałymi książkami spod Pani pióra. I to jest moja odpowiedź na Pani twórczość. Jak tylko będę miała okazję się z Panią spotkać to zjawię się ze swoim egzemplarzem Pani książki i poproszę o dedykację "dla Vivi22" :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń