piątek, 28 października 2011

Październikowa porcja lektur-odsłona trzecia i jeszcze COŚ!

Takie oto książki czekały na mnie po powrocie z pracy:



I od góry:
Jill Smolinski "Następna rzecz na liście" - Videograf II
J.R. Ward "Księżycowa przysięga" - Videograf II
Piotr Wojasz "Niebieski ptak" - Videograf II (wkrótce konkurs z tą pozycją na CPA)
Iwona J. Walczak "Nagie myśli" - Replika
Katarzyna Berenika Miszczuk "Ja, anielica" - WAB
Colette "Klaudyna odchodzi" - WAB

Ale to jeszcze nie wszystko:) Czekała także na mnie duża paka. A w niej? Egzemplarze autorskie "Zakładu o miłość", który już od 9 listopada w sprzedaży:))) Mój Ci ON!!!


20 komentarzy:

  1. Agnieszko, zakładam się, że wiem, jak si cieszysz.....jolaK

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Demismo:) Też barrrdzo się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, gratuluję i życzę miłego czytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To musi być miłe uczucie zobaczyć kolejny raz swoje nazwisko na okładce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stos i nowa publikacja - wspaniałe :) a ja właśnie jestem w trakcie lektury "Zakręty losu" i jedyne co mogę powiedzieć na jej temat, to - niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko świetne uczucie:) Sardegna, niezmiernie mi miło:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosik książek ciekawy, ale twoja autorska powieść przebija wszystko. Jest niczym wisienka na torcie, którą ja bym bardzo chciała zasmakować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cyrysiu, mam nadzieję, że Ci się to uda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oh, oh.. piękny stos a ZOM w wersji autorskiej .. ah, też kcem :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stos ;)
    Czaje się na Zakład o miłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. stosik piękny jednak jak dal mnie ZOM autorski jest the best of the best :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła przeczytać :

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję i nie mogę się doczekać lektury Zakładu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli jest ktoś z Krakowa i okolic, to zapraszam 5.11 na Targi Książki, będę tam o godzinie 11, na stoisku L&L (A17). Będzie również można zakupić "Zakład o miłość" i inne moje książki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaaaki piękny stos! Ja, anielicę czytałam, polecam:)
    Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :)

    Stosik przecudny, właśnie jestem po lekturze "Nagich myśli" - nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń