poniedziałek, 10 października 2011

Katowickie Targi Książki - do zobaczenia:)

Dostałam przemiłe zaproszenie na Katowickie Targi Książki, które odbędą się w dniach 20-23 października.

Będę tam gościć w piątek, 21 października, już od godziny 15-tej.
W tym właśnie czasie spotkacie mnie na stoisku portalu Granice.pl
A o 15.30 pojawię się w kąciku "Kawa z pisarzem", gdzie z chęcią odpowiem na wszystkie pytania zainteresowanych moją twórczością Czytelników.

Najpierw proponowano mi termin niedzielny, ale w tym czasie wyjeżdżam do Warszawy, tak więc myślałam, że nie uda mi się przybyć na te targi:(
Ale dzisiaj otrzymałam telefon i okazało się, że jest możliwość spotkania właśnie w piątek, 21.10. Tak więc z wielką przyjemnością przybędę do Katowic i spotkam się z Czytelnikami.

ZAPRASZAM i DO ZOBACZENIA:)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz