Moje osobiste:)

Te osoby, które czytają moje powieści i śledzą bloga, wiedzą już, że moja ukochana trylogia jest w sprzedaży. Co mnie niezmiernie cieszy, oczywiście:) Pisałam ten cykl półtora roku, od 2009 do 2010 roku, wykorzystując kilka prawdziwych historii, opowieści, a także trochę osobistych doświadczeń. No i także siłę wyobraźni i dobrodziejstwo weny.
Mam nadzieję, że historia o braciach Borowskich przypadnie Wam do gustu, dla mnie najważniejsza jest część trzecia, czyli Historia Lukasa. Ale generalnie całą trylogię darzę specyficznym uczuciem:)

W związku z tym, w piśmie Cogito z 11 października 2012 ukazał się wywiad ze mną, którego skan umieszczam poniżej:







A tutaj fotografia zrobiona przez moją koleżankę, Ewę, która wczoraj była we wrocławskim Empiku i "złapała" trylogię na stołach promocyjnych:


Oczywiście przypominam o Foto-Zabawie z Trylogią, do wygrania PAKA książek. Szczegóły TUTAJ
Jeśli ktoś nie posiada konta na FB, to można zdjęcie z jakimś fajnym tytułem przesłać na mojego maila (agnieszka.loniewska@gmail.com), wówczas umieszczę je w specjalnym albumie na moim profilu na FB i także weźmie udział w losowaniu nagrody:)

Komentarze

  1. Cóż... marzą mi się te książki na półce, ale na razie niestety nie mogę zmienić tego stanu rzeczy. Kiedyś na pewno kupię całą trylogię. Świetnie się prezentuje na półkach sklepowych :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sandra Brown "Następny świt"

Nora Roberts "Słodka zemsta"

Joy Fielding "Zawsze ktoś patrzy"