poniedziałek, 1 października 2012

Blogowy konkurs do 100 000 razy sztuka:)






Serdeczne dziękuję wszystkim uczestnikom mojego blogowego konkursu, który miał uświetnić 
100 000 odsłonę mojego bloga:)
Dziękuję za Wasze prace, chęć zabawy i zaangażowanie.
Do czwartku postaram się wyłonić 3 zwycięzców/zwyciężczynie, a pomagać mi będą w tym:

Agnieszka Gil - pisarka (autorka, m.in. "Herbaty z jaśminem")
Sil - blogerka (Słowa Duże i Małe)
Kasia - blogerka (Taki jest Świat)


A zatem... powodzenia!

3 komentarze:

  1. To my dziękujemy za bardzo fajny pomysł na zabawę :-) Teraz to dopiero będą emocje :-)

    ps. Co ja widzę, nowy nagłówek z kociakami ;-) Bardzo ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dziękuję za pasjonujący konkurs. Teraz pozostaje czekać na wyniki :) Cieszę się, że mogłam tu napisać coś swojego.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Czy można się dziś spodziewać już wyników? Nie mogę się doczekać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń