czwartek, 14 czerwca 2012

Czerwcowy konkurs "Ku radości!" :D

Tak sobie siedzę i myślę (czy ktoś pamięta z jakiego programu dla dzieci to było?;))



I w związku z tym, że weekend zapowiada się ciekawie i ze względu na mecz naszej reprezentacji z Czechami, a także dlatego, że moje przyjaciółki przyjeżdżają do mnie, ogłaszam konkurs:)



Proszę o opisanie jakiejś śmiesznej, zwariowanej, niemającejprawasięwydarzyć historii, która przydarzyła się Wam naprawdę. Coś a'la moja przygoda z telefonem i panami ze śmieciary, którą niedawno tutaj opisywałam.
Ostatnio miałam trochę zmartwień, ale nie ma tak dobrze, nie dam się paskudnej depresji. A Wasze opowieści na pewno mi w tym pomogą.

Nagroda główna to zestaw moich trzech książek:

Bez przebaczenia - mój debiut
Dirty World - dramat, opublikowany w USA, w przyszłym roku ukaże się w Polsce (uwaga! nie odpowiadam za stan serca i umysłu po zakończeniu lektury)
W zapomnieniu - moja najnowsza powieść, bliska sercu<3

Przewiduję też 3 nagrody pocieszenia, które będą niespodziankami.


Na Wasze historie czekam pod moim adresem mailowym: agnieszka.loniewska@gmail.com do końca czerwca:)

W temacie proszę wpisać: Ku radości!

Czekam na Wasze historie:))))))))))))



W ramach zachęty wrzucam fanowskie filmiki do powyższych powieści:)

Bez przebaczenia

Dirty World




W zapomnieniu



9 komentarzy:

  1. Świetny konkurs i świetne nagrody. Muszę pomyśleć co takiego ciekawego przydarzyło mi się dzieciństwie, co byłoby warte "wysłanie w świat" ;) Od razu też wszystkim uczestnikom życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzień dobry, ja już historię napisałam w rzeczonym poście, a cytat, no jakżebym nie pamiętała Pankracego -"Tak sobie siedzę i myślę i nachodzą mnie różne psie myśli..." ;))))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Klaudio, pamiętam:) Wezmę Twoją opowieść do konkursu, oczywiście:))) A cytat właśnie z Pankracego! Mój ulubiony program z dzieciństwa<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wezmę udział, a co mi tam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A to ja też pomyślę nad tym, co mi się przydarzyło :-) Bo zachęcasz tymi powieściami, że hej :-) "Bez przebaczenia" czytałam, ale nie zaszkodziłoby mieć swoje, a jeszcze z jakimś fajnym wpisem mojej ulubionej Pisarki, to już w ogóle rewelacja ;-) "W zapomnieniu" stoi u mnie na półce na honorowym miejscu obok "Szóstego" :-) Natomiast "Dirty World" to mogłabym nawet w wersji anglojęzycznej mieć, bo angielskim to ja biegle władam, więc "no problem" :-))) No to idę reklamować i myśleć nad historią mojego życia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO to ja też coś pomyślę, czytałam "Szóstego" - rewelacja !!! Chętnie przeczytam tez inne książki - Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, to nie dla mnie konkurs, drętwa bowiem jestem i wyzuta z poczucia humoru...
    Na priv słać?

    OdpowiedzUsuń