poniedziałek, 23 maja 2011

Kolejny stosik:)

Dzisiaj znowu odwiedził mnie pan listonosz. Nie wiem czy też tak macie, ale ja za każdym razem cieszę się jak dziecko, gdy przychodzą do mnie książki do recenzji. Rozrywam opakowanie, niecierpliwie, bez odrobiny litości dla koperty czy kartonu. A potem układam z pietyzmem książki w mojej biblioteczce, patrząc z dumą i ciesząc oczy. To chyba coś z psychiką, na pewno...

A teraz trzy pozycje, które dołączyły do poprzednich, czekających na przeczytanie:
I tak, od góry:
"Niebezpieczna układanka" Jayne Ann Krentz - od pani Moniki z wydawnictwa Mira
"Teoria ruchów Vorbla" Tomasza Białkowskiego - niespodzianka od pana Jana z wydawnictwa Janka
"Pisarz, który nienawidził kobiet" John Leake - sama sobie wybrałam do recenzji z oferty wydawnictwa Znak.

Intryguje mnie powieść pana Białkowskiego, zresztą nie od dzisiaj wiadomo, że mam słabość do twórczości rodzimych autorów:)

6 komentarzy:

  1. Śliczny stosik:) Mój leży nierozpakowany w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tej sterty mam "pisarza..."

    OdpowiedzUsuń
  3. Stos świetny :)
    Czekam na recenzje "Pisarza..." i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  4. nooo "Pisarz..." to baaardzo moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności... ja dziś nic nie odebrałam i dzięki bozi bo zaś przestałam patrzeć na półki... ze strachu...

    OdpowiedzUsuń