czwartek, 1 grudnia 2011

Listopadowo-grudniowa porcja lektur i wywiad "Literat Grudnia 2011"

Najpierw zapraszam wszystkich do lektury wywiadu na blogu "Kraina Czytania", zatytułowanego "Literat Grudnia 2011". Dziękuję przy okazji właścicielce bloga za propozycję i możliwość opowiedzenia "co mi tam w duszy gra" :)


A teraz porcja lektur z przełomu miesięcy:


I od góry:

Umberto Eco "Diariusz najmniejszy" - mikołajkowa wymianka od Mariolki Zaczyńskiej :)
Vincent V. Severski "Nielegalni" - Duże Ka
Monika Szwaja "Matka wszystkich lalek" - Wydawnictwo SOL
Teresa Monika Rudzka "Singielka" - Wydawnictwo Skrzat
Ramsey Campbell "Zły wpływ" - Wydawnictwo Replika
Waldemar Wolański "Pan Twardowski" -  Wydawnictwo Skrzat
"W świecie baśni" -  Wydawnictwo Skrzat
A.C. Doyle "Śledztwa Scherlocka Holmesa" -  Wydawnictwo Skrzat

Miłe mikołajkowe prezenty:))) 

6 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie "Zły wpływ" oraz "Nielegalni", czekam na recenzje;)
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Agnieszko, to dla mnie zaszczyt, że zgodziła się Pani być Gościem na moim blogu :-) Od dzisiaj uruchomiłam również sondę dla czytelników pt. "Literat Roku 2011", która obejmuje pisarzy od czerwca do grudnia. Czytelnicy głosują przez cały miesiąc, a wyniki podam na początku stycznia. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny stosik ^^
    Ciekawią mnie "Nielegalni" oraz "Zły wpływ". Już nie mogę doczekać się tych recenzji :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę tu kilka pozycji dla mnie, al najbardziej jestem ciekawa recenzji "Nielegalnych":)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięęęęękny stosik, pięęęękny :)

    OdpowiedzUsuń