poniedziałek, 19 marca 2012

Marcowa porcja lektur-odsłona II (i konkurs:))

Kolejne ciekawe książki zagościły na mojej obciążonej bibliotecznej wielkiej półce:)

Oto one:



I od góry:
Tess Gerritsen "Osaczona" - wydawnictwo Mira
Alex Kava "Śmiertelne napięcie" -  wydawnictwo Mira
Penny Jordan "Smak zemsty" -  wydawnictwo Mira
Piotr Ibrahim Kalwas "Tarika" - wydawnictwo Janka
Bill Bass, Jon Jefferson "Trupia farma" - wydawnictwo Znak literanova
Virginia C. Andrews "Kwiaty na poddaszu" - wydawnictwo Świat Książki


Dodatkowo zapraszam do udziału w konkursie, w którym można wygrać moją książkę "Zakład o miłość". Szczegóły TUTAJ


9 komentarzy:

  1. Dwie pierwsze pozycję również posiadam:) Zazdroszczę "Kwiatów na poddaszu"...
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak ja ci zazdroszczę "Kwiatów na poddaszu"!
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jaka piękna paczuszka, też na część z tych książeczek czekam... nie wiem tylko jak ogarnąć te już będące w mym posiadaniu... ehhh

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią podebrałabym ci "Kwiaty na poddaszu";D Miłego czytania.;]

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny stos, widzę, że Kwiaty na poddaszu już chyba ma każdy tylko nie ja, muszę też na nie zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, z tych nowych zakupów w oczy rzuciła mi się tylko książka Alex'a Kava. Ciekawe czy będzie równie dobra jak zapowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Kwiaty na poddaszu", dzieło wybitne:) Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie dzisiaj też przyszły książki z Miry :) Kwiaty są przewspaniałe - wciągają i to mocno!

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam "Kwiaty na poddaszu" świetna książka, "Osaczoną" mam zamiar zacząć w weekend, a "Śmiertelne napięcie" będzie następne ;)

    OdpowiedzUsuń