niedziela, 6 marca 2011

Projekt "Zwierzak"

Zostałam zaproszona do udziału w szlachetnym projekcie, mającym na celu niesienie pomocy bezdomnym zwierzętom. Kilkunastu polskich autorów jest własnie w trakcie pisania opowiadania, lub opowiadań, w całości poświęconych zwierzętom. Panuje tu zupełna dowolność co do postaci głównego bohatera, opowiadanie musi jednakże być związane ze światem zwierzęcym. Zbiór zostanie wydany przez Wydawnictwo Prószyński, wstępna data premiery to październik 2011 roku, a dochód zostanie przekazany na pomoc dla bezdomnych zwierząt.
Gdy pojawi się więcej informacji na ten temat, będę umieszczała kolejne newsy na blogu. Cel jest szlachetny i jestem bardzo szczęśliwa, że wspaniała Maria Ulatowska zaprosiła mnie do tego projektu. Moje opowiadanie będzie poświęcone mojemu kotu Rudolfowi, który zbyt szybko udał się w podróż za Tęczowy Most. Będzie i wesołe i wzruszające. I też trochę smutne.
Tu zdjęcie głównego bohatera:

4 komentarze: