niedziela, 21 sierpnia 2011

Konkursowo z Agą (1) - Rozstrzygnięcie

Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie, w którym należało swobodnie rozwinąć myśl Ks. Twardowskiego:
"Każde głębsze uczucie prowadzi do cierpienia. Miłość bez cierpienia nie jest miłością".

Wszystkie prace były niezmiernie poruszające i sprawiły, że jury w składzie Ja, Sil, Kasia i Milena miało niezły orzech do zgryzienia. Ale nagrody są dwie, więc musiałyśmy w końcu dojść do kompromisu i wskazać Zwyciężczynię i Laureatkę II Miejsca:)

 I tak, tę oto nagrodę:

Otrzymuje Zwyciężczyni Konkursu SYLWIA M.

Nagroda pocieszenia:

 Trafia Laureatki II Miejsca Doroty Pansewicz

Serdecznie gratulujemy!!!

Jeszcze w tym tygodniu nagrodzone prace zostaną opublikowane na moim blogu:)
Proszę także o podanie adresów do wysyłki nagród na naszego maila: polscyautorzy@gmail.com 

Wkrótce kolejny konkurs:)))

4 komentarze:

  1. Witam serdecznie!

    Widzę książka do wygrania i szczęśliwe zwyciężczynie konkursu! Ja się natomiast cieszę, że książkę kupiłam sama i teraz zajmuje honorowe miejsce na mojej półce...wkrótce zabiorę ją ze sobą na studia, bo z całą pewnością będę do niej wracać.
    "Bez przebaczenia" przeczytałam tydzień temu, za jednym razem, niesamowite jest to, że książka wciąga tak bardzo, że zabiera się ją wszędzie. Ma Pani niesamowity dar trafienia do czytelnika! tydzień minął, a ja nadal przeżywam losy bohaterów, a myśli non stop kłębią mi się w głowie. lektura na długo pozostaje w pamięci..

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Marto, to dla mnie niezmiernie ważne, że wielu czytelników dostrzega w tej książce coś więcej niż tylko... romansidło:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń