niedziela, 24 lutego 2013

Po spotkaniu autorskim w GBP w Zebrzydowicach

22 lutego 2013r. byłam gościem Gminnej Biblioteki Publicznej w Zebrzydowicach. Biblioteka mieści się w urokliwym gotyckim Zamku, a same Zebrzydowice pokryte grubą warstwą śniegu, także przywitały mnie fantastycznym krajobrazem.
Na spotkaniu, jak zawsze, bardzo się rozgadałam, ale udało mi się w porę powstrzymać i Czytelniczki i Czytelnicy mieli okazję zadać mi swoje pytania.
- Skąd tyle wątków mafijnych w moich książkach?
- Dlaczego w "Szóstym" akcja działa się na Górnym Śląsku?
- Co najbardziej lubię czytać?
- Jak radzę sobie z krytyką?
I oczywiście wiele innych:)

Spotkanie było wspaniałe, okazało się, że w tej Bibliotece mam duży sztab wiernych Czytelników obojga płci, a sama Biblioteka od razu zaopatruje się we wszystkie moje książki. Teraz czekają oczywiście na "W szpilkach od Manolo".

A ja serdecznie dziękuję pani Teresie Sojce, Dyrektorce GBP za zaproszenie, a mojej koleżance-pisarce, Monice Sawickiej, za skontaktowanie nas :)

Poniżej fotoleracja ze spotkania, zamieszczona na portalu ox.pl


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz