wtorek, 18 grudnia 2012

Stosik grudniowy-pewnie ostatni w 2012 roku.


Kilka lektur, które trafiły do mnie pod koniec roku. Od góry: cztery romanse kupione w promocyjnych cenach w księgarni wydawnictwa Mira. Mamusia się ucieszy, a ja też pewnie kiedyś je łyknę, jak najdzie mnie klimat na "ją niewinną, a jego silnego i pozornie gburowatego" :)
A dalej:
Michael Robotham "Groza" - do recenzji z wyd. Świat Książki
i powieść pisarza, którego miałam przyjemność poznać na Festiwalu Literatury Kobiecej w Siedlcach, czyli "Niewierni" Vincenta V. Severskiego. Też do recenzji, tym razem z wyd. Czarna Owca i portalu DużeKa.

To chyba tyle, jeśli chodzi o nowe pozycje książkowe w 2012 roku. Może i dobrze, bo i tak muszę kolejny regał wstawić do salonu;)

3 komentarze:

  1. Ja też potrzebuję nowego regału, a pozycje przecudne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję "Niewierni", jestem bardzo ciekawa tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem ciekawa książki "Niewierni" a o miejscu na półkach wolę już nie wspominać ;)

    OdpowiedzUsuń