czwartek, 3 listopada 2011

Z książką przy kominku-niespodzianka od Hadzi:)

Dzisiaj dotarła do mnie wspaniała przesyłka od Hadzi, właścicielki tego BLOGA

Znalazłam w niej wiele wspaniałych lektur, mnóstwo słodyczy, herbatkę, kawkę, karteczki i śliczne zakładki. A także przemiły list, w którym Hadzia wyjaśnia, dlaczego zdecydowała się obdarować mnie właśnie takimi lekturami.
Zresztą... zobaczcie sami:



Serdecznie dziękuję, książki idealnie trafiły w mój gust, ze słodyczy ucieszyły się dzieciaki, a zakładek nikomu nie oddam!!! Hadziu, wielki buziak za tak wspaniały prezent:)))


11 komentarzy:

  1. wow.. ja też chcę :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna niespodzianka, szczególnie środkowa książka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo, ostrzę sobie zęby na Tess :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiadają się bardzo fajne książki;D Szczególnie ciekawi mnie "Grzesznik".
    Miłego czytania!;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miła niespodzianka i interesujące książki. Pozostaje życzyć przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna paczuszka, a zróżnicowane lektury na pewno umilą Ci nie jeden wieczór

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie niespodzianki są bardzo cenne, tym bardziej, kiedy są dane od serca :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna niespodzianka, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja widzę Kinderki ;D Mniam ;D
    Piękna paczuszka ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego czytania:)

    Fajnie, że się cieszysz z przesyłki.
    Bałam się,że nie trafię w gust:)

    OdpowiedzUsuń