środa, 9 listopada 2011

O pewnym zakładzie słów kilka...

Dzisiaj jest ten dzień!
"Zakład o miłość" wędruje na księgarskie półki. Niezmiernie się cieszę i raduję i euforię czuję:)

Pojawiły się już pierwsze prerecenzje, informacje i konkursy. A będzie tego jeszcze więcej.

W tej chwili trwa konkurs na portalu dlalejdis.pl, gdzie można powalczyć o ten właśnie tytuł z autografem TUTAJ

Na portalu ekobiety.pl pojawiła się także zapowiedź premiery, wraz z fragmentami książki i kilkoma słowami o mnie TUTAJ

Na portalu tuwroclaw.pl też pojawił się krótki artykuł, a wkrótce konkurs TUTAJ


A! I jeszcze jedno:) Jeśli jesteście z Katowic i okolic, to już teraz zapraszam na spotkanie autorskie, które odbędzie się 26 listopada o godzinie 16 w katowickim Empiku-Silesia. :)))

7 komentarzy:

  1. Książkę przeczytałam, mam nawet dwa egzemplarze. Aktualnie jeden krąży po Politechnice Śląskiej bo małż postanowił pozarażać chorobą ZOMową doktorantki od siebie z instytutu :)
    Na spotkaniu w Silesii oczywiście się stawię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy planowane jest spotkanie we Wrocławiu ? o ile będzie :)ja też bym chciała z autografem :):):)

    Sil a Ty nie zazdrosna o te doktorantki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie? O Wrocław też chciałam zapytać:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. we Wrocławiu na pewno coś będzie, dam znać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jusssi ja to jestem zazdrosna.. i to nie tylko o doktorantki ale i studentki, panią z portierni, sprzątaczkę, kasjerkę w sklepie... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejna książka która to już setna ? ech... piszesz jak opętana.... i potem to wydajesz i ludzie to czytają ech.... szkoda słów... najzwyczajniej w świecie gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń