poniedziałek, 27 grudnia 2010

Noworoczne losowanie:)

W związku z końcem roku i czystkami, jakie robię w mojej bibliotece, mam dla Was kolejne losowanie. Wygrać można książkę "Uprowadzona" autorstwa Lucy Christopher.

"Ta historia mogła się przydarzyć każdej dziewczynie. Tak, tobie też. Lotnisko. Oczekiwanie na przygodę. Przystojniak, który proponuje ci kawę. A po chwili jesteś na końcu świata, zdana na łaskę i niełaskę porywacza.
Czy przetrwasz?
Czy wrócisz do swojego życia?
A co będzie, jeżli się zakochasz??"

W komentarzach proszę zgłaszać chęć otrzymania tejże lektury, losowania dokonam w niedzielę, 2 stycznia.

POWODZENIA:)

29 komentarzy:

  1. A ja niestety nie - posiadam własny egzemplarz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zgłaszam :) Pewnie gdybym wygrała miałabym za dużo szczęścia (i byłoby to podejrzane :D), ale co tam.
    Po formatowaniu dzięki któremu straciłam kilkanaście gigabajtów muzyki nic mnie już nie wzrusza - tylko ręce tak dziwnie swędzą... ]:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko w rękach mojej Madzi, która będzie czarowała i losy wyciągała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja, Ja, Ja, Ja... oczywiście jak zawsze Madzia będzie losować więc nie mam na co liczyć.. aczkolwiek... mogę jej powiedzieć coś do słuchu na Sylwestrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. również się zgłaszam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią się zapisuję :O)

    OdpowiedzUsuń
  8. a chętnie, chętnie:) się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. JA POPROSZĘ
    WIKI03@GMAIL.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. ZAPISUJE SIĘ!!!! Może dopisze mi szczęście:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. tez staję w kolejce...dłuuugiej :O)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością wezmę udział w losowaniu:-)- Magnolia044 :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz mogę zgłosić się do losowania już jako Magnolia044 a nie jako anonim:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    elff@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja się zgłaszam :) Przy okazji.... Wystrzałowego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń