Mój książkowy TOP 10 w 2013 roku.

Przedstawiam moje ulubione książki, które miałam przyjemność przeczytać w mijającym roku.

Przy wyborze kierowałam się tylko własnymi subiektywnymi odczuciami, książkowym węchem i wielce osobistym gustem :)

Zaczynamy od miejsca 10:

10. "Tylko on wie" Patrick Bauwen

9. "Kocham Nowy Jork"  Isabelle Lafleche


8. "O krok za daleko" i "Spróbujmy jeszcze raz" Abbi Glines

7. "Wściekła skóra" Agnieszka Miklis






6. "W cudzym domu" - Hanna Cygler





5. "Jezioro cierni" Magdalena Zimniak





4. "Niewierni" Vincent V. Severski





3. "Jak oddech" Małgorzata Warda





2. "Świadek" Nora Roberts





1. "Upadły anioł" Daniel Silva



Komentarze

  1. Fajne zestawienie, choć muszę przyznać że nieco mija się z moim "TOP 10". Z pewnością każdy ma inne gusta, ale o większości z tych książek słyszałam dobre opinie :)

    MyBooks - Nasze Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kocham Nowy Jork" bardzo mi się podobał oprócz tego nic więcej nie przeczytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie czytałam z tej 10... Najchętniej sięgnęłabym po 3 i 6

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham książki Nory Roberts ;) i skusiłabym się na "W cudzym domu" - Hanna Cygler ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Jak oddech" świetna książka, choć nie lubię takich niejednoznacznych zakończeń. U mnie jutro podsumowanie tego roku, już teraz zdradzę, że "Zakręty losu" będą na liście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Mam nadzieję, że w pozytywnym ujęciu :) A co do zakończeń, to ja właśnie lubię takie... inne :)

      Usuń
  6. Czytałam "Jak oddech" - jest super,daje do myślenia. "W cudzym domu" też była ciekawa ale widzę parę ciekawych pozycji z listy,po które napewno sięgnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sandra Brown "Następny świt"

Nora Roberts "Słodka zemsta"

Joy Fielding "Zawsze ktoś patrzy"