piątek, 8 listopada 2013

Spotkanie autorskie w Gołuchowie

Wczoraj, to znaczy 7 listopada, byłam w Gołuchowie, gdzie spotkałam się z Czytelnikami gołuchowskiej Biblioteki. Wieczorek odbył się w Urzędzie Gminy, gdyż w Bibliotece nie było tyle miejsca, aby pomieścić fanów mojej twórczości (to słowa pani Elżbiety, która zorganizowała spotkanie). Okazuje się, że mam w tym miasteczku nieopodal Kalisza całkiem spory tłumek wielbicieli. Pani Ela poinformowała mnie, że od momentu, kiedy mój debiut "Bez przebaczenia" zawitał do ich Biblioteki, kupują każdą moją kolejną powieść i żadna z tych książek nawet na chwilę nie stoi na półce. A zapisy są z bardzo dużym wyprzedzeniem. Od takich wiadomości tylko serce pęka z radości i dumy :)

Spotkanie było wspaniałe, Czytelnicy zadawali mnóstwo pytań, jeden z Panów zapytał mnie o receptę na udaną powieść i sam przedstawił niezwykle interesujący przepis.
Spotkałam także świetne dziewczyny, które bardzo udzielają się na moim fanpage'u.

Na zakończenie dostałam śliczne albumy i wiele materiałów o Gołuchowie. Nawet nie wiedziałam, że znajduje się tam renesansowy zamek, otoczony pięknym parkiem.
Teraz już wiem, gdzie pojadę wiosną i na pewno ten zamek pojawi się w którejś z moich kolejnych książek.

Serdecznie dziękuję za wspaniałe spotkanie i pozdrawiam wszystkich moich Czytelników z Gołuchowa!!!





A to przepiękny gołuchowski zamek. Czeka na mnie :)))


7 komentarzy:

  1. Zdradzisz przepis pana, aż jestem ciekawa. Ja stosuję na razie Twoją receptę na pisanie i DZIAŁA! Dzięki. :* Spotkanie super. :) Zamek śliczny, Polska w ogóle pełna jest ładnych zamków, nie tylko kościoły królują na liście zabytków, na szczęście. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie mój przepis, tylko Stephena Kinga, ale zawsze go stosuję:)
      natomiast przepis Pana był taki:
      Książka musi mieć w sobie wątek dramatyczny, z wyższych sfer, obyczajowy i tajemniczy.
      Tak więc Jasiu napisał:
      Och! (wątek dramatyczny)
      Hrabina (wątek z wyższych sfer)
      jest w ciąży (obyczajowy)
      Ale z kim? (tajemnica)
      :)))

      Usuń
    2. Super! :) Ale tych wyższych sfer nie trzeba, na moje oko. :) Wiem, że Kinga, wiem, ale od Ciebie, więc... skrót myślowy. :)

      Usuń
  2. Jasiu pierwsza klasa! :)

    Piękny tłumek się uzbierał, to miłe dla autora kiedy w miejscu, o którym wcześniej mógł nawet nie słyszeć spotyka tylu fanów.

    A zamek...bajkowy - nie dziwię się, że może zostać wykorzystany w literackich celach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za super spotkanie i przepraszam za tyle pytań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także dziękuję :) A pytania zawsze mile widziane :)

      Usuń