wtorek, 20 lipca 2010

Szósty

"Szósty" to thriller, wydany przez Fundację Nasze Debiuty. Akcja książki toczy się na Górnym Śląsku. Główni bohaterowie to inspektor Marcin Langer i psycholog-profiler, Alicja Szymczak. A także on, Szósty, seryjny morderca zielonookich blondynek. Jest tajemnica, jest ludzka tragedia i jest wielka, ponadczasowa miłość.

Luźną inspiracją do stworzenia tej historii były wydarzenia sprzed kilkudziesięciu lat, kiedy to właśnie na Górnym Śląsku grasował seryjny zabójca, zwany "Wampirem z Zagłębia".
Ksiązka została wydana w kwietniu 2010 roku i jest do kupienia tylko w salonach sieci Empik.

2 komentarze:

  1. Miśka mi zabrała Szóstego, ale czyta szybko więc niedługo ja zaczynam. Szukałam koleżance na blogspot szablonów i znalazłam takie ładne tła, może ci się przydadzą http://photoold.blogspot.com/
    znalazłaś adres URL, hura

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kasiu:)
    Mam nadzieję, że z tymu szablonami sobie jakoś poradzę;)

    OdpowiedzUsuń