czwartek, 9 października 2014

Wiele dobrych wieści, serce me radujących :)

Zacznę od tego, że przedpremierowo moja "Zuzanna" wciąż utrzymuje się w czołówce listy bestsellerów empik.com
Dzisiaj jest na 3 :)



Poza tym zostałam członkinią Stowarzyszenia Autorów Polskich, oddział Wrocław. Będę także wdrażać nowy projekt, zwany "Kawiarenką Literacką", ściśle związany z moim portalem http://www.polscyautorzy.pl
A o tym niebawem więcej.

I co jeszcze? Brałam udział w rekrutacji do Warszawskiej Szkoły Filmowej na kierunek "scenariopisarstwo". Konkurencja była ogromna, dodatkowe zadania i oto w poniedziałek otrzymałam maila, że znalazłam się w dwudziestce wybrańców!

Tak więc od listopada rozpoczynam zajęcia w WSF :) Trzymajcie kciuki!


Tymczasem wracam do pisania III tomu "Szukaj mnie wśród lawendy" i opisuję losy Gabrieli.


A! I do zobaczenia na targach książki w Krakowie i na licznych spotkaniach autorskich.



1 komentarz:

  1. Gratulacje! Świetny pomysł ze studiami i na pewno pokonałaś dużą konkurencję, więc tym bardziej. :) A ja, będąc w Polsce króciutko, zakupiłam trzy książki Twe! ;) Łatwopalni Przebudzenie i Wybaczenie i BŚ, tylko na Zuzannę się nie załapałam! I znów nie dotarłam do Wrocławia. :( Kiedyś dotrę! :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń