poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Ludzie listy piszą...

To niesamowite...
Ludzie listy piszą... do mnie:) Dostaję od kilku do kilkunastu maili tygodniowo. To dla mnie balsam dla duszy i ciepły okład na bijące mocno serce. Wrzucam kilka listów, niektóre są skrócone, gdyż są dosyć obszerne. Będę cyklicznie wrzucała tutaj maile od moich czytelników, bo to dla mnie bardzo ważny element mojej pracy twórczej:)

Witam,

Nie znasz mnie , ani ja Ciebie, choć od już dłuższego czasu w chomikowie bywam.Jestem nieco starszą ale bardzo niepoprawną romantyczką i ten gatunek literacki jest dla mnie lekiem na całe zło tego świata. Nie zmienia to faktu, że pochłaniam każdy rodzaj dobrze napisanej książki. Gdy zapowiedziałaś wydanie swojego pierwszego dzieła na papierze, wszem i wobec oświadczyłam, że go nabędę w ramach zarówno popierania bardzo rodzimego talentu jak i wspierania w dalszym tworzeniu. Nie chciałam dokonywać zakupu przez internet i z uporem maniaka śledziłam informacje wydawnicze w księgarniach. Nabyłam Twoje wojskowe dzieło i teraz po jego przeczytaniu (prawie jednym tchem - aż szkoda że to już koniec) nie mogę się doczekać następnego.
Łatwość z jaką posługujesz sie słowem, prowadzenie akcji i cała tego otoczka powoduje, że nie można się oderwać ani na chwilę od bohaterów i ich losów.
Składam Ci zatem wielkie gratulacje, i wiedz, że będę również bardzo szczęśliwą posiadaczką każdej następnej książki. Widzę, że pomysłów Ci nie brakuje na nowe scenariusze zatem nie upadaj na duchu i zasilaj nasze umysły jak największą liczbą obrazów Twojej wyobraźni.




Pozdrawiam, życząc dalszego natchnienia
Ania
................................................................................................................
Chciałabym Ci serdecznie pogratulować wydania „Bez przebaczenia ” , książka sprzedaje się jak najświeższe bułeczki :) , ale to już pewnie wiesz .Na swój egzemplarz muszę czekać aż do wtorku ponieważ wrocławski empik czeka na dostawę :) Mam nadzieję , że reszta twoich opowiadań będzie się cieszyć jeszcze większa popularnością . Potrafisz utrzymać czytelnika w napięciu aż do ostatniej co powoduje , że chcesz czytać to ponownie a wciąż wywołuje to dreszczyk emocji .Wyrazy uznania za opis scen erotycznych , sex w twoich opowiadaniach jest doznaniem mistycznym , ostatnim etapem ich miłości . To naprawdę fascynujące i podziwiam twój talent .
 Pozdrawiam i życzę weny . Kasia
...............................................................................................
Droga Agnes:) chciałam ci bardzo podziękować za książkę 'Bez przebaczenia”.. Czytając ją nie mogłam się od niej oderwać i pochłonęłam jej zawartość w 2 dni (nawet mój facet się z tego śmiał biorąc pod uwagę że to właśnie on mi ją kupił)

Chciałam Ci serdecznie pogratulować osiągniętych sukcesów oraz możesz na mnie liczyć jako stałą czytelniczkę i jeśli chodzi o zakup twoich książek bo na prawdę WARTO!!! Nie mogę się tylko doczekać kiedy w Polsce ukaże się Brudny Świat bo to jest zdecydowanie moja ulubiona książka.


Gratuluje i Dziękuje!!!


Anka
...........................................................................................
Witam. Chciałabym podziękować za Pani twórczość. Byłam i nadal jestem pod wrażeniem. Nie wiem skąd Pani bierze takie wspaniałe pomysły, tyle powieści, a każda inna, zachwycająca. Oczywiście, kiedy w księgarniach ukazała się książka Bez przebaczenia, od razu ją kupiłam, Ta opowieść jest naprawdę bardzo wzruszająca, bohaterowie musieli pokonać wiele przeciwności losu, by w końcu być razem. Oboje popełnili wiele błędów, ale miłość nauczyła ich wzajemnego przebaczania i odnalazła ich na wspólnej drodze do życia.

Niedawno kupiłam kolejną pani książkę Szósty, nie wiedziałam, że pisze Pani również kryminały. Bardzo spodobała mi się, potrafi trzymać Pani napięcie.
Jestem pewna, że nieraz jeszcze wrócę do tych wszystkich książek. Uważam, że wszystkie są niesamowite. Te książki na zawsze pozostaną w mojej głowie. Wydając te książki, udowodniła Pani, że jednak marzenia mogą się spełniać. Ma Pani ogromny talent pisarski i wspaniałą wyobraźnie (och, gdyby tacy mężczyźni istnieli naprawdę). No cóż, będę czekała z niecierpliwością na wydanie. Proszę nigdy nie przestawać pisać. Życzę dalszych sukcesów i oczywiście czasu na pisanie.
Pozdrawiam, Pani największa fanka
Asia
.......................................................................................

1 komentarz: