niedziela, 3 marca 2019

Intensywny czas

Luty minął mi jak sen. Przyniósł szereg intensywnych przeżyć, trochę stresów i mnóstwo radości.
13. lutego ukazała się moja 32. druga powieść, a pierwsza pod brandem wydawnictwa Burda Książki. Oczywiście mowa o komedii romantycznej "Randka z Hugo Bosym".

Premiera spowodowała trasę autorską, w czasie której zrobiłam ponad 2500 km. 
Odbyłam pięć spotkań w Empikach:
Wrocław,
Kraków,
Warszawa,
Łódź,
Gdańsk.
I dwa spotkania w Bibliotekach:
Opatowice,
Ciechanów.

Podpisałam trylion książek, rozmawiałam z moimi cudownymi czytelniczkami i czytelnikami, naładowałam baterie na kolejne równie intensywne miesiące.


27. lutego na rynek wjechali bracia Borowscy, czyli wznowienie trzech tomów serii "Zakręty losu". 


Dziękuję wszystkim moim Czytelnikom za każde ciepłe słowo, za uśmiechy, upominki i nieustające wsparcie.
Dzisiaj Dzień Pisarza, tym bardziej czuję, że naprawdę jestem na idealnym miejscu w życiu!

Do następnej książki! (już niebawem -> prawdziwa BOMBA!!!!!!!!!)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz