poniedziałek, 29 czerwca 2015

I Zlot Sekty Agnes

27 czerwca we Wrocławiu odbył się I Zlot Sekty Agnes, czyli fanów mojej twórczości. Wszystko zostało zapoczątkowane na mojej grupie fanowskiej na FB, ktoś rzucił hasło i od słowa do słowa 27 czerwca Wrocław został nawiedzony przez moje wierne Czytelniczki. 

Najpierw oddałyśmy się konsumpcji w Restauracji Gruzińskiej, gdzie jadłyśmy pyszne chaczapuri, a potem do wczesnych godzin rannych poskakałyśmy w moim ulubionym Klubie Antidotum (który to opisałam w książce "W szpilkach od Manolo").

Było energetycznie i intensywnie, zostałam obdarowana wieloma fantastycznymi prezentami i pięknym bukietem róż. Wśród wszystkich uczestników (bo było z nami dwóch panów), rozlosowałam nagrody (dwie moje książki, dwa plakaty i dwa kubeczki).

Powiem jedno: to niezwykłe mieć tak fantastyczne i wierne Czytelniczki. To daje siłę i motywację do dalszej pracy.

Dziękuję, kocham Was!!!! Do zobaczenia za rok!
#sektaAgnes









1 komentarz:

  1. Super, że spotkanie się udało. Życzę więcej cudownych czytelniczek. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń