środa, 31 grudnia 2014

Serialowy rok 2014 - ulubione seriale Agnes :)

Jestem fanką seriali różnej maści i sporo ich oglądam. Przedstawiam Wam seriale, które w minionym roku zrobiły na mnie duże wrażenie. Niektóre z nich to kontynuacje, jest też kilka nowych. Nie stosuję gradacji, przedstawiam w kolejności przypadkowej te, które mnie najbardziej ujęły.

Seria o Jacku Bauerze, czyli 24 godziny 



Sons of Anarchy i Jax Teller (ostatni sezon za mną, a finał... no comments)



The 100 (serial, który teraz ma swój 2 sezon, oglądam na bieżąco)



Most nad Sundem (genialna duńska produkcja)



The Killing (tutaj obejrzałam wersję amerykańską)



The Fall (jestem po 1 sezonie, genialna rola Jamiego Dornana)



House of Cards (wspaniały Kevin Spacey)



Broadchurch (brytyjska wersja, czekam na 2 sezon)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz