niedziela, 28 grudnia 2014

Mój literacki rok 2014 :)


Luty - "Brudny świat" (Novae Res)
Kwiecień - "Przebudzenie" (Filia)
Czerwiec - "Wybaczenie" (Novae Res)
Lipiec - trzecie wznowienie "Szóstego" (Replika)
Październik - "Szukaj mnie wśród lawendy. Zuzanna" (Novae Res)

Dziękuję, że czytacie moje książki 






Do wspaniałych rzeczy, które zdarzyły mi się w tym roku, zaliczam także dostanie się na zajęcia z Adaptacji w Warszawskiej Szkole Filmowej, gdzie zgłębiam tajniki scenariopisarstwa i piszę scenariusz do "Zakrętów losu" :)

4 komentarze:

  1. Pani Agnieszko,

    Gratuluje. Ale zapomniała Pani o wznowieniu "Bez przebaczenia", które w tym roku roku zrobiło na mnie największe wrażenie. "Szukaj mnie wśród lawendy. Zuzanna" jeszcze przede mną, bo gdzieś się zagubiła w drodze. Życzę Pani aby przyszły rok był równie owocny i żeby nie zabrakło Pani zapału twórczego, bo ja już nie mam w zanadrzu zbyt wielu Pani książek, żeby delektować się świadomością - "jeszcze przede mną" ( Braci Borowskich zostawiłam sobie na deser)

    Pozdrawiam,
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa, myślałam, że BP wznowione było w ubiegłym roku. Już się gubię ;) Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko, gratuluję tylu nowych dzieciątek :) Czekam na Nowy Rok, by pojawiły się nowe :)
    A ja w imieniu czytelniczym dziękuję, że mam co czytać :)
    Sukcesów gratuluję i trzymam kciuki za scenariusz

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem udany rok literacki tylko pogratulować.
    Zaczęłam swoją przygodę z Twoimi książkami od "Brudnego Świata" i w błyskawicznym czasie zapoznałam się z wszystkimi książkami,niektóre przeczytałam po dwa razy czekając na kolejne części.
    Pod choinkę zażyczyłam sobie między innymi "Szukaj mnie wśród lawendy"dzisiaj usiadłam i przeczytałam na jednym wydechu,teraz muszę czekać do następnej części,cóż do lutego jakoś wytrzymam :)))
    Życzę wielu wspaniałych pomysłów na kolejne książki,coraz więcej fanów i spełnienia marzeń,bo marzenia warto mieć:D
    Gratuluję zajęć z Adaptacji,chętnie bym zobaczyła na ekranie nie tylko "Zakręty losu",ale i "Łatwopalnych"...
    Wszystkiego dobrego na każdy dzień życzę :)

    OdpowiedzUsuń