wtorek, 30 grudnia 2014

Czytelniczy rok 2014... Top 10 Agnes :)

Wiele powieści pojawiło się w mojej biblioteczce w minionym roku. Większość z nich przeczytałam, niektóre czekają na mój wolny czas, ale jak wiecie, jestem trochę zapracowana, a czasami po prostu nie mam ochoty na lekturę. Jednakże chciałam podzielić się tytułami, które w 2014 najbardziej zapadły mi w pamięć.

Oto mój osobisty TOP 10:


10. Liane Moriarty "Sekret mojego męża"

9. Christine Baker Kline "Sieroce pociągi"

8. Joanna Jax "Dziedzictwo von Becków"

7. Nike Farida "Panna młoda"

6. Katja Millay "Morze spokoju"

5. Anna Fryczkowska "Kurort amnezja"

4. Magdalena Zimniak "Białe róże dla Matyldy"

3. Małgorzata Warda "Miasto z lodu"

2. Stephen King "Przebudzenie"

1. Daniel Silva "Angielska dziewczyna"




6 komentarzy:

  1. Zgadzam się z pozycją 8 i 3, a reszty niestety nie poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Sekret mojego męża" - rewelacja!
    Reszta jeszcze przede mną :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic z tej listy nie znam, ale niektóre tytuły mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niczego nie czytałam, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nic nie znam, chętnie poznam...kiedyś jak czas pozwoli. Najbardziej prawdopodobne jest Przebudzenie, bo mam na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurort Amnezja wpadł mi do rąk w księgarni, przykłuł oko, a jednak nie zdecydowałam się... Będę miała tę topkę na uwadze. Kupiłam Twoją Lawendę! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i najlepszych książek - napisanych i przeczytanych.

    OdpowiedzUsuń