piątek, 9 sierpnia 2013

"Zakręty losu. Historia Lukasa" przeszły do kolejnego etapu!


Moja powieść "Zakręty losu. Historia Lukasa" przeszła do kolejnego etapu eliminacji Festiwalu Literatury Kobiecej w kategorii Pióra. Wraz z Lukasem do walki stanęło 27 innych świetnych powieści. Konkurencja ogromna, ale już bardzo się cieszę i dziękuję Czytelniczkom :) I oczywiście gratuluję wszystkim Autorkom, których powieści także się tu znalazły. Wiele z tych książek czytałam i były to bardzo udane spotkania czytelnicze :)
 
A wykaz wszystkich powieści, które przeszły pod obrady jury, tutaj: Pióro i Pazur
 
 
 

5 komentarzy:

  1. Gratuluję, po tylu recenzjach jestem przekonana, że książka jest świetna i wierzę, że kiedyś wpadnie w moje łapy i dostarczy mi niesamowitych wrażeń

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje :)Jestem jak najbardziej za.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i trzymam kciuki za zwycięstwo, pomimo tego, że jeszcze nie czytałam tej trylogii. Jednak mam ogromną ochotę na nią... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli daje tyle samo emocji co druga część to na pewno wygra;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli jest tak samo emocjonujące co druga część to trylogii to na pewno wygra;-)

    OdpowiedzUsuń