sobota, 8 września 2012

Katowickie Targi Książki, 8 września 2012r.

Po raz drugi miałam przyjemność być gościem na Katowickich Targach Książki.
O godzinie 14 zawitałam do katowickiego Spodka, aby wraz z Jolą Kwiatkowską, Anią Pasikowską, Agą Krawczyk, Rysią Ulatowską i Małgosią Gutowską-Adamczyk wziąć udział w dyskusji panelowej na temat kobiet w literaturze. Temat zaczął ewoluować w różnych kierunkach i okazało się, że godzina to zbyt mało czasu na tak szerokie pojęcie.
Po panelu, wraz z Agnieszką Krawczyk udałyśmy się na stoisko portalu Granice.pl, gdzie spotkałam się z moimi Czytelnikami i miałam przyjemność podpisać im moje powieści.
 
Serdecznie dziękuję Monice Badowskiej i Sławkowi Krempie za zaproszenie:)))
 
A tutaj kilka fotografii ze Spodka:
 
Panel
 
 
 
Podpisuję książki na stoisku portalu Granice.pl
 

 
 
 
Z Sil
 
 
 
Z Kaś
 

 
 
 
Z Martą Kurczyk i Agnieszką Krawczyk
 

 
 
 
Z Moniką Badowską, szefową Targów
 

 
 
 
Z moimi wariatami kochanymi:)
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz