wtorek, 4 września 2012

Wrześniowy pierwszy:)

Wrzesień przyniósł mi rozpoczęcie współpracy z wydawnictwem BIS i portalem audeo.pl
I w związku z tym takie oto pozycje trafiły w moje ręce:



Są to pozycje z wydawnictwa BIS, od góry:

Seria z Czarną Kobrą
Stephanie Laurens "Niepokorna narzeczona"
-//-                        "Nieuchwytna narzeczona"
-//-                        "Zuchwała narzeczona"
oraz
Barbara Freethy "Lato w Zatoce Aniołów"

Na odsłuchanie czeka także ta oto powieść, autorstwa Charlotte Link:


Audiobook trafił do mnie dzięki portalowi: 


Zapraszam na stronę Audeo.pl

8 komentarzy:

  1. Audeo mają w ofercie świetne książki. Życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nawiązania współpracy oraz ciekawych książek. Miłego czytania :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego września z książkami życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Do "Domu sióstr" przymierzam się od jakiegoś czasu. Miłego czytania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja "Dom sióstr" przeczytałam uszami już jakiś czas temu i bardzo mi się ta pozycja podobała. Życzę miłego słuchania

    OdpowiedzUsuń
  6. marzy mi się Lato w zatoce aniołów :) Dom sióstr polecam, mnie się bardzo podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dom sióstr" wydaje się bardzo kuszącą propozycją:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię książki wydawnictwa Bis, ciekawe, czy tobie przypadną do gustu, milej lektury:)

    OdpowiedzUsuń