wtorek, 20 lipca 2010

Bez przebaczenia

Pozwalam sobie zaprezentować moją debiutancką książkę.
"Bez przebaczenia", wydana przez wydawnictwo Novae Res.
Jest to dramat obyczajowy osadzony w środowisku wojskowym. Wielowątkowa historia trudnego uczucia żołnierza i młodej malarki, będącej w skomplikowanej sytuacji rodzinnej. Jest wielka miłość, jest niezrozumienie, zazdrość, intryga, zaginiony list i duma, która potrafi zniszczyć ludzi i ich wielkie uczucie. Opowieść dla osób wrażliwych i lubiących śledzić zawiłości ludzkich losów.

Pomysł na napisanie tej historii poddała mi koleżanka, od razu przypadł mi do gustu, gdyż lubię zderzenia odmiennych środowisk i osobowości. Wydawnictwo Novae Res zaakceptowało tekst w lipcu 2009 roku. W sierpniu podpisałam umowę i książka ujrzała światło dzienne w styczniu 2010. W marcu rozpoczęłam spotkania autorskie, promujące "Bez przebaczenia", zorganizowane przez Dolnośląską Bibliotekę Publiczną we Wrocławiu. Trasa obejmowała 10 bibliotek na terenie Dolnego Śląska i dostarczyła mi niezapomnianych wrażeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz