wtorek, 20 lipca 2010

Dirty World

"Dirty World", czyli "Brudny Świat", to kolejna moja książka, która ujrzała światło dzienne:)

Dla fantazji i przygody wydałam ją w amerykańskim wydawnictwie Publish America.



Jest to dramat. Historia zepsutego rockmana Tommy'ego Cordella i zdolnej autorki tekstów, Kathriny Russell. Obydwoje mają za sobą traumatyczne przeżycia i teraz pracują razem, odnajdując w tej drugiej osobie bratnią duszę. Ale... zło jest wszędzie, a przeszłość zawsze potrafi dogonić tych, którzy przed nią uciekają.

Za końcówkę tej książki niektórzy chcieli mnie zamordować;)

"Brudny świat" był najpierw fanfiction i otrzymał wiele wyróżnień w internetowych rankingach. Potem zmieniłam imiona i nazwiska bohaterów i powstała właśnie ta odrębna opowieść. Wydałam ją w USA, ale na pewno wydam ją takze w Polsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz