środa, 29 maja 2019

Warszawskie Targi Książki 2019

Kolejne warszawskie targi za mną, na pierwszych byłam krótko po debiucie, w 2010 roku, wówczas targi odbywały się w Pałacu Kultury i Nauki.
Czas leci...
Wspomnień przybywa :) I książek też.
Teraz promowałam moją najnowszą, 32. powieść, która otwiera nową, czterotomową serię: Bezlitosna siła.

"Kastor" to pierwszy tom, oficjalna premiera będzie 5.06. (i wówczas spotkanie autorskie we wrocławskim Empiku), natomiast podczas targów podpisywałam tę książkę przedpremierowo, na stoisku mojego wydawcy Burda Książki.

Zaskoczyliście mnie po raz kolejny, gdyż musiałam wydłużyć czas o godzinę, aby wszystkim Wam podpisać książki. I w dodatku rozbiliście bank, wykupując wszystkie egzemplarze "Kastora", jakie wydawnictwo przygotowało na Targi!

Jesteście niesamowici!!!!!!!

Serdecznie dziękuję wszystkim za obecność i cierpliwość w tej ogromniastej kolejce. Za każdy uśmiech, dobre słowo i wspólne zdjęcie. Za drobne gesty sympatii i upominki.
To są chwile, które na zawsze w nas pozostaną :)

Bez Was moja praca nie miałaby sensu <3 p="">
Wrzucam kilka zdjęć, więcej można zobaczyć na moim fanpage na FB :)


Autor zdjęć: Adrian Stykowski





1 komentarz: