wtorek, 21 czerwca 2011

Kolejne lektury i coś osobistego;)

Dzisiaj przyszła do mnie paczka z Wydawnictwa Bellona, znalazły się w niej dwie pozycje, które bardzo chciałam przeczytać. A są to:

I zakupiłam sobie nowe narzędzie pracy, rozrywki i utrzymywania online'owych kontaktów:) Mam nadzieję, że książki które na nim napiszę, będą równie optymistyczne, jak jego kolor. Może mój wrodzony dramatyzm weźmie tym razem trochę na wstrzymanie:) (Znacie przysłowie o nadziei i o tym, czyją ona matką jest?) :DDD


I na koniec przypominam o konkursie na moim blogu, w którym to można wygrać thriller "Dziewczyny, których pożądał". Szczegóły tutaj

7 komentarzy:

  1. Laptop super,a książki posiadam..."Afer i skandali" jeszcze nie czytałem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknusi lapuś i książki również. A do mnie idzie fioletowe cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No lapuś śliczny:) Myślę, że książki pisane na nim będą wyśmienite:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a i znowu ta podkładką mniam :D a lapek jak to lapek taki "babski"

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny laptop! Mam okulary w podobnym kolorze, uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  6. zaraz umrę przez samozapłon - mam te książki w planach, ale wstrzymuję się z zakupami, raz ze względu na finanse, dwa - muszę zebrać większe zamówienie, bo taniej. I tak sobie tylko wącham przez ekran, haha

    OdpowiedzUsuń