środa, 3 września 2014

Przedsprzedaż "Szukaj mnie wśród lawendy. Zuzanna" i już na liście bestsellerów!

Ruszyła przedsprzedaż I tomu mojej lawendowej historii i książka już znalazła się na liście bestsellerów empik.com 
Cieszy mnie to niezmiernie, widzę, że czekacie z wielką niecierpliwością na ten romans w chorwackiej scenerii.

Dziękuję wszystkim wiernym Czytelniczkom i Czytelnikom :)))

Książkę można zamawiać tutaj: empik.com









Przypominam, oficjalna premiera jest 25.10. na Targach Książki w Krakowie. 
Będę tam właśnie w tym dniu, o godzinie 13:15 na stoisku wydawnictwa Novae Res.


1 komentarz:

  1. Gratulacje! Książkę widzę po raz pierwszy, okładka otwiera szeroko moją buzię i zachwyca; zamierzam przeczytać. Mam nadzieję, że wywoła co najmniej takie same emocje :)

    OdpowiedzUsuń