środa, 15 stycznia 2014

Szukaj mnie wśród lawendy. Zuzanna. TOM I

Właśnie skończyłam :) Teraz praca nad tekstem i poprawki. Chorwacką historię uważam za otwartą!

Szukaj mnie wśród lawendy. Zuzanna.
Czy można zapomnieć o przeszłości, o stracie zaufania, niedotrzymanych obietnicach, wreszcie o zdradzie? Każdy zasługuje na drugą szansę, czy takim dobrodziejstwem Zuzanna obdarzy Roberta? A może nie tak łatwo zamknąć karty przeszłości i napisać nową opowieść o wspólnej przyszłości? Piękna Dalmacja Południowa, malowniczy Półwysep Peljesac, trzy siostry, trzy historie, trzy miłości. Zuzanna to pierwszy tom trylogii o uczuciach, o tym jak życie jest ulotne, jak łatwo zniszczyć wszystko to, co w nim cenne i jak potem trudno to odzyskać.
Zuzanna, Zofia i Gabriela.
Trzy historie kobiet w gorących chorwackich klimatach. Daj się porwać emocjom i urzec krajobrazom południowej Dalmacji :)

PREMIERA TOMU I: CZERWIEC 2014

7 komentarzy:

  1. Szykuje się ciekawy czerwiec ;)
    Gratuluję i czekam niecierpliwie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się :) Będzie bardzo... uczuciowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, ach! Nie spodziewałam się, że tak szybko skończysz! Gratulacje! Jestem bardzo ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za takie książki <3
    Dzięki Pani twórczości m.in. zaczęłam czytać z miłością i upodobaniem polską literaturę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O!! słowa uznania :):) cieszę się podwójnie :)
    1. Bo uwielbiam lawendę :)
    2. Bo premiera zaplanowana jest na czerwiec a 13 mam urodziny więc sobie na urodziny jako prezent jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń