sobota, 4 sierpnia 2012

Sierpniowy pierwszy:) A także wywiad, w którym to Wy zadajecie pytania:) oraz KONKURS!!!

Takie oto lektury nawiedziły moją biblioteczkę:


I od góry:

Magdalena Witkiewicz "Opowieść niewiernej" - Świat Książki (już przeczytana, jutro recenzja)
Alfonso Signorini "Marylin. Żyć i umrzeć z miłości" - Świat Książki (czytałam już wiele biografii MM, fascynuje mnie ta postać, ciekawa jestem tego przedstawienia jej tragicznych losów)
Nora Roberts "Poszukiwania" - Świat Książki
Alicja Róg "Piąte: nie zabijaj" - Novae Res.




Zapraszam Was na blog Książki Warte Przeczytania gdzie możecie zadawać mi pytania. Akcja trwa do 7 sierpnia, po tej dacie Autorka bloga zbierze wszystko w całość, prześle do mnie, a ja z chęcią odpowiem na Wasze zapytania. Potem całość wywiadu zostanie opublikowana na blogu KWP. Tutaj link do posta, w którym można zadawać pytania: PYTANIA


Zapraszam także na portal Modny Kraków, tam konkurs z moimi książkami: TUTAJ



3 komentarze:

  1. Czekam na recenzje i podsyłam link. http://anne18-recenzentka.blogspot.com/2012/08/wywiad-czyli-wasze-pytania-do-pani.html może ktoś trafi również na mojego bloga przy okazji.

    OdpowiedzUsuń