czwartek, 5 lipca 2012

Rozwiązanie czerwcowego konkursu "Ku radości!"

Wiedziałam, że tak będzie! Wiedziałam! Że będę się gryźć, place łamać, zęby zaciskać. Bo jak tu wybrać, kogo nagrodzić, skoro wszystkie opowieści są takie wspaniałe? Ech, jak najpierw się wymyśla konkursy, to potem... masz babo placek!

No cóż, sama tego chciałam:)

Dziękuję wszystkim za świetne historie, jedne prześmieszne, inne trochę straszne. W sumie można by z tego zrobić niezłą antologię "Złośliwość ślepego losu, a własne głupie i mądre wybory" :)

Okej, dosyć ględzenia, czas na wyniki:)

Nagrodę główną otrzymuje:
Małgorzata-brunetka 345 za historię związaną z wyjazdem do ukochanego:)

Nagrody pocieszenia wędrują do:
Agnieszki-Kraina Czytania za przygodę z kluczem
Kamili M. za opowieść ze Słonecznego Brzegu i
Agnieszki-Alison za niechęć do języka niemieckiego.
 
SERDECZNE GRATULACJE!!!
 
Na Wasze adresy do wysyłki nagród czekam pod moim mailem:)
 
 
 
 

4 komentarze:

  1. I kto by pomyślał, że uprzedzenie do języka może się opłacać ;-)
    z całego serca dziękuję, mail już w drodze.
    A, i oczywiście gratuluję pozostałym :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, jakże mi miło, że moja historia Ci się spodobała :-) Już wysyłam Ci mój adres, a pozostałym gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń