poniedziałek, 9 lipca 2012

Recenzja "W zapomnieniu" na portalu dlalejdis.pl

Jak w trzech słowach można określić książkę „W zapomnieniu”? Wciągająca, niecodzienna i wybitna. Autorka posługuje się nad wyraz plastycznym językiem, gdzie każde wydarzenie można wręcz namacalnie poczuć. Nie gubi przy tym prostoty przekazu, a to teraz rzadkość. Oprócz tego, coś co bardzo charakteryzuje książkę, to realizm. Można by rzec, że czytamy historię opartą na faktach, która przydarzyła się komuś z naszego najbliższego grona znajomych. Dzięki temu jeszcze bardziej zostajemy wciągnięci w wir ostrej akcji, brutalnego świata i pięknej historii miłosnej osadzonej w niecodziennym klimacie.

Jest to fragment recenzji "W zapomnieniu", która ukazała się na portalu dlalejdis.pl, będącym patronem medialnym tej powieści.

Całość można przeczytać TUTAJ


3 komentarze:

  1. Czytałam. A ja jeszcze nie mam. Mama daje ciała. :/ No ale już niedługo sama mama przyjedzie do mnie, to pewnie książki z nią. Od której proponujesz zacząć przygodę z Tobą? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacznij od "W zapomnieniu". Potem polecam "Szóstego", bo te powieści połączone są bohaterami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm .. okładka mnie zafascynowała i opis : )
    chyba przeczytam !

    Wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń