sobota, 2 listopada 2013

Plan wydawniczy na 2014 rok :)

Mogę już pokazać wstępny plan wydawniczy na 2014 rok. Oczywiście, może ulec modyfikacjom, ale póki co wygląda to tak:

Brudny świat (dramat, romans) - luty 2014 (Novae Res)
Łatwopalni II-Przebudzenie (obyczaj, romans) - marzec/kwiecień 2014 (Filia)
Szukaj mnie wśród lawendy (obyczaj, romans) - czerwiec 2014 (Novae Res)
W szponach szaleństwa (thriller, kryminał, romans) - październik 2014 (Novae Res)

Dodam, że pierwsza i ostatnia pozycja to moje "stare" powieści, które przeleżały sobie w szufladzie, teraz są poprawiane (BŚ już po poprawkach) i mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu.
Łatwopalnych II kończę, Lawendę mam zaczętą i zabieram się z nią zaraz pod oddaniu kontynuacji Ł.II

Proszę o trzymanie kciuków i wysyłanie pozytywnych fluidów!


7 komentarzy:

  1. To już drugi plan wydawniczy na rok 2014 jaki dziś czytam i normalnie mordka mi się śmieje!! ;)) Oj będzie co czytać, będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam zatem kciuki i wysyłam pozytywne fluidy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płodność doskonała. :) Mimo tych szufladowych rarytasów i tak można pogratulować tempa. Kciuki zaciskane! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przed chwilą czytałam już jeden plan czytelniczy, teraz jest drugi, ciekawe ile ich w najbliższym czasie będzie :) Będzie co robić w przyszłym roku!
    Weny życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. P. Agnieszko, tak się cieszę, że będzie kontynuacja Łatwopalnych. Mam wszystkie Pani książki i po przeczytaniu Łatwopalnych załamałam się tak niejasnym zakończeniem. Teraz wiedząc, że będzie dalszy ciąg z niecierpliwością czekam na datę premiery książki. Uwielbiam Pani dzieła. Życzę weny !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem Lawendy bardzo... i trzymam kciuki za Ciebie, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń