sobota, 28 kwietnia 2012

Trailer "W zapomnieniu" i ostatnia porcja lektur w kwietniu

Zaczynam od trailera, który zrobiła Julia Pernix, za co serdecznie dziękuję:) Doskonale oddaje klimat książki, zobaczcie:

Autorka trailera: Julia P.
Muzyka: Ostatnie widzenie, Piano cover - maciek764:http://www.youtube.com/watch?v=t5IE7cq8k38
+ fragment oryginalnego wykonania Dżemu
Zdjęcia Wałbrzycha (podwórka, kamienice) - glicek


I teraz ostatni stosik kwietniowy, w którym pojawił się audiobook, pierwszy raz będę "słuchać" książkę, zobaczymy jak to przyjmę:) Dodam jeszcze, że moja książka "W zapomnieniu" także ukaże się dodatkowo w tej formie, co mnie bardzo cieszy, bo zadedykowałam ją moim dziadkom. Została mi tylko babcia, która ma problem z oczami i teraz będzie mogła posłuchać mojej "wałbrzyskiej" historii:)

Ale do rzeczy, oto lektury, które czekają na przeczytanie/przesłuchanie:


Po lewej:
Aleksandra Marinina "Za wszystko trzeba płacić" - audiobook - Wydawnictwo WAB i DużeKa
Od góry:
Iwona J. Walczak "Złocista dolina" - wyd. Replika i Autorka
Krzysztof Beśka "Wieczorny seans" - wyd. MG
Agnieszka Gil "Herbata z jaśminem" - zakup własny
Damian Dibben "Strażnicy historii, T.1 Nadciąga burza" - wyd. Egmont i DużeKa
Piotr C. "Pokolenie IKEA" - wyd. NovaeRes

9 komentarzy:

  1. Interesuje mnie Piotr C. "Pokolenie IKEA" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytam jego bloga i dlatego, gdy ukazała się książka, zamówiłam ją do recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe książeczki. "Pokolenie IKEA" rzeczywiście zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowany like :) Proponuje sprzedaż przed czytaniem/słuchaniem. To podobno ostatnio w modzie propagowanej przez jedną wybitna blogerkę, czytaj mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. tia, a potem recenzje piszesz z kosmosu... albo z dupy... no comments, wiesz, niektórym by się przydał lukasowski lasek

    OdpowiedzUsuń
  6. A e-booka będzie czytał kto? Kobieta czy mężczyzna? :)
    Ja podziwiam za to, że przy takim tempie życia masz jeszcze czas na czytanie takiej ilości książek! Ciekawa będę "Herbaty z jaśminem", na razie tylko skuszona tytułem, no i jeszcze moje zainteresowanie budzi "Pokolenie IKEA". Będę czekać na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Julio, to się nazywa kryzys wieku średniego;) Mało snu, dużo działania:)
    A WZ będzie chyba czytał mężczyzna.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Strażnicy historii" już za mną- bardzo podobała mi się książka :) Recenzja na blogu :)

    OdpowiedzUsuń