środa, 20 kwietnia 2011

Spotkanie autorskie Empik-Junior Warszawa, 19 kwietnia 2011r.

Miałam przyjemność gościć w Empiku-Junior w ramach Światowego Tygodnia Książki. Oto kilka fotografii z samego spotkania i nie tylko:)
A tu Mariola Zaczyńska-twardzielka przygotowuje się do zadawania mi pytań :)
Magdalena Zimniak, autorka świetnej "Willi", także sprawiła mi wspaniałą niespodziankę :)
Maria Ulatowska, Jolanta Kwiatkowska, Ewa Szczepańska, Magdalena Zimniak i gdzieś ukryta Ania Fryczkowska, silna grupa wsparcia:)
A potem after party i tego wieczoru nie tylko ja podpisywałam książki:)))



Dziękuję wszystkim za niesamowite spotkanie i wspaniały wieczór:)))

2 komentarze:

  1. Miło jest zobaczyć tak silny zespół naszych polskich pisarek. Pięknie...dziękuję za zgodę na wywiad...czy jak tam to zwał...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. chlip chlip :( dobrze że się świetnie bawiłaś kochana :)

    OdpowiedzUsuń