niedziela, 27 marca 2011

Czyszczenie bibliotecznych półek, część 5- WYNIKI LOSOWANIA

Dokonałyśmy oficjalnego, niedzielnego losowania, Madzia uważa, że jest to jej obowiązek i nawet dzisiaj mi o tym przypomniała.
A zatem...

Serdeczne gratulacje dla Lady Infantille. Proszę o podanie adresu do wysyłki na mojego maila. Nauczona doświadczeniem, wiem że nie należy wysyłać książek tylko priorytetem, bo w ten oto sposób ostatnia przesyłka do Domi zaginęła:( Domi dostanie ode mnie niespodziewankę-pocieszankę, bo książka się jej należy, ale ja już mogę powiedzieć, że nie lubię Poczty Polskiej :(((

3 komentarze:

  1. no szok... serio. jak zwykle nie ja :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O, moja siostrzyczka wygrała :)
    Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja, jak miło na zakończenie takiego fajnego weekendu! :) już wysyłam adres i dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń