czwartek, 2 grudnia 2010

Pozdrowienia od Bibliotekarzy i Czytelników z Biesiekierza:)

Zmęczona, obładowana zakupami, przybyłam do domostwa.
Jako osoba uzależniona, włączyłam laptopa.
Odebrałam pocztę.
I co?
Uśmiech nie schodzi mi z twarzy.
Bo na poczcie czekał na mnie mail takiej oto treści:

"Witamy!



Dziś po raz kolejny usłyszałyśmy od naszej czytelniczki, że Pani książka (Bez przebaczenia) sprawia, że chce się żyć oraz że już dawno nie czytały nic tak wzruszającego Z całego serca przyłączamy się do tych słów!


Serdecznie pozdrawiamy i prosimy o jeszcze!


Bibliotekarze z Biblioteki Publicznej Gminy Biesiekierz "
 
No czyż życie nie jest piękne???
DZIĘKUJĘ!!!!

3 komentarze:

  1. Ludzie wiedzą, co mówią!
    A ja chciałam powiedzieć, że bardzo miło było dziś spotkać Twoją książkę "Zakręty losu" na półkach w księgarni Notabene na pl. Dominikańskim.

    Marta (Evie)

    OdpowiedzUsuń
  2. no życie jest piękne :) I po raz kolejny powtarzam, że dla takich tekstów warto codziennie otwierać worda i pisać :)

    OdpowiedzUsuń