środa, 25 stycznia 2012

Styczniowe lektury-odsłona II

Oto kolejne ciekawe tytuły, które będę miała przyjemność czytać i recenzować. Jeden z nich już został przeze mnie zrecenzowany:)

 I od góry:

Jolanta Kwiatkowska "Pułapka Nowego Roku" - Wydawnictwo MG (jestem w trakcie lektury)
Paweł Pollak "Gdzie mól i rdza" - Zbrodnia w Bibliotece i Wydawnictwo Oficynka (recenzja TUTAJ)
Val McDermid "Ostatnie kuszenie" - Zbrodnia w Bibliotece i Wydawnictwo Prószyński i S-ka
Jan Mostowik "Amatorka" - Zbrodnia w Bibliotece i Wydawnictwo Bliskie
Ewa Stadtmüller i Anna Chachulska "Kraków i okolice - Wydawnictwo Skrzat 
Jakub i Wilhelm Grimm "Baśnie" - Wydawnictwo Skrzat


5 komentarzy:

  1. Pułapka... - przeczytana - ciepła, świetna, z magicznym klimatem.
    Amatorka - przeczytana - świetna, z kapitalnym pomysłem, trzymająca w napięciu, tak prawdopodobna, że aż strach. Lektora obowiązkowa!
    Val Mc Dermid - leży na kupca oczekujących na przeczytanie.
    Paweł Pollak - nie znam, ale nabrałam ochoty po Twojej recenzji (zresztą ciągle mi to robisz, hi,hi...).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie "Amatorka". Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa, super. Widzę że zdobyłaś Amatorkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję i również pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń