poniedziałek, 9 stycznia 2012

dwa lata temu...

Dwa lata temu moja debiutancka książka "Bez przebaczenia" ujrzała światło dzienne. Wydana została przez wydawnictwo Novae Res, z którym nadal współpracuję. W dwa miesiące po debiucie rozpoczęłam promocyjne spotkania autorskie w dolnośląskich bibliotekach, które były także moim debiutem w kontakcie z Czytelnikiem. Zawsze będę pamiętać to nerwowe oczekiwanie, stres i głuche kołatanie serca. Zresztą towarzyszy mi to zawsze, podczas spotkań z moimi Czytelnikami.
Dziękuję wydawnictwu Novae Res za danie mi szansy, wszystkim Czytelnikom za wspaniałe maile i recenzje, a moim Przyjaciółkom za niezłomną wiarę we mnie i w moją twórczość.

DZIĘKUJĘ :)))




7 komentarzy:

  1. Gratulacje wielkie. Ja właśnie kończę czytać ,,Bez przebaczenia'' i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego ja jeszcze nie czytałam tej książki?! Tak nie może być! Oczywiście gratuluję rocznicy i życzę wielu napisanych książek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z książką mam zamiar zapoznać się w najbliższej przyszłości. Gratuluje sukcesu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj pamiętam to pamiętam... i wydanie i oczekiwanie i spotkania i zdenerwowanie i... wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A książka była dopiero początkiem ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również gratuluję i mam nadzieję, że nas szybko nie opuścisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehehe, mam zamiar jeszcze trochę pożyć:) Ale serio, tworzę cały czas, więc nie ma obawy:)

    OdpowiedzUsuń